top of page
חיפוש

הדפסה על חולצות וטקסטיל


בסטודיו בעלי המלאכה מוצעים שירותי דפוס רשת על חומרים מגוונים ולשלל מטרות, לרבות הדפסה על חולצות, טקסטיל ותיקי כותנה. אם אתם רוצים להדפיס על חולצה , פתוחות בפניכם מספר אפשרויות של הדפסה אישית, הדפסה ללא פגישה והדפסה ישירה, המובילות לתוצאות מדויקות ואיכותיות ללא פשרות.

הדפסה על חולצות

הדפסה צבעונית על חולצות היא אחד השירותים שאנו מציעים במסלולים שונים, וניתן גם להצטרף לקורסים וסדנאות שמתקיימים בסטודיו או להזמין אותנו כעמדה ניידת לאירועים. חשוב לדעת כי שיטת ההדפסה וסוג הצבע קובעים במידה רבה את התוצר הסופי בהדפסות על גבי חולצות או כל פריט לבוש אחר. בסטודיו בעלי המלאכה מדפיסים בפסטות, צבעני טקסטיל אקריליים וצבעים המביאים לתוצאות נעימות ואורגניות. אלו הדפסות השומרות על צבעוניותן היפה גם אחרי כביסות רבות, כאשר הבחירה בצבעים נעשית בהתאמה אישית לפי מניפת צבעי Panton. ביכולתנו להדפיס בדפוס רשת ידני על גבי קשת רחבה של חולצות טי איכותיות.

ביכולתנו לעשות את ההדפסות בכל קשת הצבעים על בדים טבעיים בהירים או כהים, כולל הדפסה על חולצה שחורה, גם אם מדובר בכמויות קטנות של פריטים. מדובר בבדים המורכבים לפחות משבעים אחוזים של סיבים טבעיים כגון פשתן, כותנה, יוטה, לבד ומשי.

הדפסה על חולצות אפשרית בסטודיו בעלי המלכה במספר מסלולים:

ראשית, ניתן לבחור במסלול של הדפסה אישית, בו אתם מקבלים ליווי צמוד מטעם מעצב/ת לכל אורך הדרך – החל בהכנה של הקבצים לדפוס, דרך הפרדת שכבות, טסטים ותיקונים, ועד לשלב ההדפסה הסופית.

כמו כן ניתן לבחור במסלול הדפסה ללא פגישה אשר בו אתם מקבלים סיוע בתיקוני קבצים בסיסיים ובדרך הטובה ביותר לדימוי, בהתאם להבנתנו המקצועית. לבסוף, המסלול המהיר והפשוט ביותר הוא הדפסה ישירה עם מעורבות מינימלית ביותר שלנו, אך הוא מתאים לעבודות איור פשוטות לאחר הפרדת צבעים, וכאשר ישנם קבצי דפוס מוכנים בהתאמה לקובץ ההנחיות.

הדפסת טקסטיל

בסטודיו מבצעים הדפסות בדפוס רשת ידני על גבי בדים בשלל גדלים עד 50 על 100 סנטימטר, או הדפסות עיצוב רפיטטיבי עד 140 על 200 סנטימטרים. מדובר בהדפסות בכל הגוונים על גבי בדים טבעיים כהים או בהירים, ואפשר גם בכמויות קטנות. גם בהדפסות אלו נעשה שימוש בצבעני טקסטיל אקריליים, פסטות וצבעים איכותיים ביותר, השומרים על איכויות הבדים ועל יציבות צבעונית לטווח ארוך.

לפרטים נוספים אודות הדפסה על חולצות בסטודיו ולקבלת הכוונה מקצועית, פנו אל הסטודיו בטלפון 03-5370773.


236 צפיות0 תגובות
bottom of page