top of page
חיפוש

הדפסה על בד בתל אביב עם דפוס רשת

עודכן: 16 בינו׳ 2022


אצלנו בסטודיו בעלי המלאכה, הממוקם בתל אביב, מספקים שירותי הדפסה על בד במחיר כדאי ובאיכות גבוהה ביותר, בהדפסה ידנית עם טכניקה ייחודית של דפוס רשת ידני. ההדפסות מוצעות על גבי סוגים שונים של בדים טבעיים ומוצרי בד שונים לרבות תיקי כותנה וחולצות.

הדפסת צבע איכותית

אנו מספקים הדפסות על בד בתל אביב בשלל גוונים בהתאם לבקשת בלקוח. שלא כמו הדפסות דיגיטליות המבוססות על צבעי דיו, ההדפסות שלנו מופקות מצבעים אמיתיים המבטיחים את איכותן ועמידותן לאורך זמן גם לאחר כביסות מרובות. ההדפסות יכולות להיות בפסטות, צבעים וצבעי בדים אקריליים איכותיים שמעניקים לבד צבעוניות חדה, מלאת חיים ועומק.

הדפסה על בדים טבעיים במידות שונות

עימנו תזכו בהדפסה על בד טבעי באיכות גבוהה ביותר, בכל כמות מבוקשת גם בכמויות קטנות. ההדפסות מיושמות על גבי בדים טבעיים מסוגים שונים כמו פשתן, כותנה, יוטה ומשי, כאשר לפחות שבעים אחוז מסיבי הבד הם טבעיים.

הדפסה על מוצרי טקסטיל שונים

בסטודיו שלנו ניתן לגם לבצע הדפסות רשת על גבי פריטי טקסטיל מבדים טבעיים, ביניהם חולצות ותיקי כותנה:

הדפסת רשת על חולצות- הדפסה על גבי חולצות טי שרט איכותיות מבדים טבעיים. החולצות מתאימות ללקוחות פרטיים, כמתנות אישיות, מתנות לעובדים וכמוצרי קד"ם.

הדפסת תיקי כותנה- הדפסה על גבי תיקי כותנה בייבוא אישי. אלו תיקים מעוצבים, חזקים ואיכותיים בדגמי תיקי גב שרוכים, תיקי כתף בגוון טבעי ותיקי כתף שחורים. מדובר בתיקים אופנתיים בעלי כושר נשיאה גבוה, שיכולים להכיל בבטחה אפילו לפטופ. התיקים מתאימים כמוצרים משלימים לבתי עסק שונים.

מגוון אפשרויות הדפסה

אתם יכולים לקבל הדפסות על בד בהתאמה אישית מלאה עם עזרה צמודה של מעצבי הסטודיו. המעצבים מסייעים בהכנת הקבצים לדפוס, הפרדה בין שכבות, עריכת בדיקות ותיקונים, ועד להדפסה הסופית של הבד. כמו כן תוכלו לבחור בתהליך יותר מהיר ללא פגישה עם המעצבים ועם תיקון בסיסי של קבצים. בנוסף, מי שמבקש להדפיס דוגמאות פשוטות מאוירות או מעוצבות, ויש לו קבצים מותאמים שכבר עברו תהליכי הפרדה של צבעים, יכול להסתפק רק בשירותי הדפסת רשת.

​הזמנת הדפסות על בד

להזמנת הדפסות על בד בתל אביב במחיר משתלם, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם סטודיו בעלי המלאכה בטלפון 03-5370773 או צרו קשר באתר.


2,557 צפיות0 תגובות
bottom of page