top of page
חיפוש

הדפסת חולצות בעיצוב אישי באיכות חסרת תחרות


רוצים לשדרג את המלתחה שלכם עם חולצות בעיצוב אישי? בסטודיו בעלי המלאכה יספקו לכם חולצות בהדפסה אישית באיכות הגבוהה ביותר שאף שיטת הדפסה אחרת לא יכולה להעניק.

איכות חסרות תחרות

בחירה בהדפסות רשת ידניות תעניק לכם חולצות מודפסות שיצאו מליגה אחרת. למרות שהדפסות אלו מבוססות על טכניקה בת אלפי שנים, התוצאות שהן מספקות נחשבות למשובחות ביותר ונעשה בהן שימוש נרחב בתעשיית הטקסטיל עבור בגדים הנדרשים להציג איכות מעולה של הדפסה. איכות זו נובעת מהשימוש בצבע אמיתי, לעומת צבעי דיו המשמשים הדפסות דיגיטליות אשר מספקים רמה נמוכה של חדות וחיות צבע. כמו כן אנו מדפיסים גם על בדים כהים בעוד שהדפסות דיגיטליות מיועדות בעיקר לבדים בהירים, כאשר ניסיון להדפיס על בד כהה מניב תוצאות ירודות. בנוסף, ההדפסות בשיטה שלנו נושמות ולא מרגישות כמו מדבקה על גבי החולצה. הן גם לא נסדקות והן עמידות בפני חום וגיהוץ.

חולצות מבד טבעי בכל כמות מבוקשת

בסטודיו מתמחים בהדפסת חולצות בעיצוב אישי בטכניקת דפוס רשת ידני, באיכות גבוהה ביותר. ההדפסות מוצעות עבור חולצות טי כהות או בהירות, מבדים טבעיים שלפחות שבעים אחוז מהם עשוי מסיבים טבעיים כמו משי, כותנה, יוטה, פשתן ולבד. כמו כן ניתן להזמין הדפסת חולצות בכל סדר גודל לרבות הזמנות של כמויות קטנות.

צבע אמיתי בכל גוון מבוקש

ההדפסות שעל גבי החולצות מבוצעות עם צבעים אמיתיים איכותיים, בכל גוון מבוקש, לפי מבחר הקיים במניפת Panton. הן מבוצעות עם צבעי טקסטיל אקריליק, פסטות וצבעים איכותיים נוספים, המעניקים הדפסות נעימות למגע ואורגניות שמשמרות את איכות הצבע ואיכות הבד לאורך זמן, גם לאחר הרבה מאוד כביסות. כמו כן תוכלו לבחור בין הדפסת משי על חולצות בהירות וכהות עם גוון אחד או שניים. בסיום ההדפסה תקבלו את החולצות מגוהצות ומקופלות.

דפוס אישי על חולצות

עימנו תוכלו להזמין דפוס אישי של חולצות עם עיצוב ייחודי וברמה גבוהה ביותר. החולצות יופקו יחד עמכם בליווי מעצבי הבית של הסטודיו לכל אורך תהליך העיצוב וההכנה לדפוס, לרבות הכנת קבצים להדפסה, הפרדה של שכבות, בחינת המוצר המתקבל, במידת הצורך ביצוע תיקונים והדפסת סופית של החולצות.

הזמנת חולצות בהדפסה אישית

להזמנת חולצות בהדפסה אישית, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם סטודיו בעלי המלאכה בטלפון 03-5370773.


572 צפיות0 תגובות
bottom of page