top of page
חיפוש

סדנאות לגיל השלישי של דפוס רשת


אין כמו גיל הזהב להעשרה והרחבת הדעת על ידי הצטרפות לעבודות יצירה לגיל השלישי. לצורך זה, בסטודיו בעלי המלאכה מציעים מגוון עשיר של סדנאות לגיל השלישי העוסקות בהדפסות רשת. בין היתר בסטודיו מוצעים קורסי רשת מתקדמים, קורס מזורז, סדנת בסיס, הדפסה ועיצוב בטקסטיל וסדנת טעימות. זאת בנוסף לקורס דפוס רשת נייר וחומר, סדנת דפוס רשת מונפרינט, סדנת דפוס רשת מרתון, סדנת דפוס רשת cmyk, סדנת דפוס רשת חולצות, סדנת דפוס רשת קרמי וסדנאות לקבוצות.

סטודיו לדפוס רשת

סטודיו בעלי המלאכה שבתל אביב הוקם בשנת 2010 בחלל מסחרי גדול ומרווח משנות החמישים. הסטודיו הוקם כבית מלאכה ובית ספר ייחודי לדפוס רשת ידני, המשמר ומפתח טכניקות דפוס מסורתיות ופועל כמרכז תרבות המקרב לאומנות זו את הציבור הרחב, לצד קהל אומנותי ומקצועי. לכן כבר מתחילת דרכו הסטודיו מושך אנשים מכל רחבי הארץ בכל גיל לרבות בני הגיל השלישי, הבאים ללמוד את רזי הדפסת הרשת במגוון עשיר של קורסים וסדנאות ברמות ונושאי מיקוד שונים. חללי הסטודיו פתוחים גם בפני מסיימי הקורסים וסדנאות אומנים, המבקשים להדפיס באופן עצמאי. הסטודיו מאובזר בכל המכשור, הציוד והחומרים הנדרשים לתהליכי דפוס רשת ידני.

מגוון סדנאות יצירה לגיל השלישי

בחללי הסטודיו מוצעות לכל אורך ימות השנה סדנאות דפוס רשת בקבוצות אינטימיות וקטנות, המתאימות גם כסדנאות יצירה לגיל השלישי. כך למשל תוכלו להירשם לסדנאות לגיל הזהב הבאות:

​סדנת דפוס רשת טעימות- סדנת הכרות בת שעתיים במהלכה יכירו המשתתפים סוגים שונים של חומרים וצבעים וילמדו את טכניקת ההדפסה. כמו כן יתנסו המשתתפים בהדפסת רשת עם דימויים שונים לבחירתם ואפשרות להדפיס על גבי תיק כותנה, ניירות ופריטים מהבית.

סדנת דפוס רשת CMYK- סדנה ייחודית בת חמש שעות המתאימה גם לחסרי ידע וניסיון בתחום, במהלכה ילמדו צעד אחר צעד כיצד ליצור הדפס מקצועי בעל ארבע שכבות של צבעי יסוד, צהוב, שחור, צ'יאן ומג'נטה. המשתתפים בסדנה ידפיסו מהדורה בעלת חמישה עותקים של צילום לבחירתם.

סדנת דפוס רשת מונופרינט – סדנת בת שלוש שעות שאינה דורשת ידע מוקדם ובמהלכה יכירו המשתתפים טכניקה אומנותית של יצירת הדפס אחד ייחודי, שאי אפשר לשחזרו. מדובר בתהליך הדפסה מסורתי שאינו נעזר בחומרים עכשוויים או קבצי מחשב, המאפשר ציור חופשי על גבי הרשת והדפסתו על ניירות ובדים.

​הרשמה לסדנאות לגיל הזהב

להרשמה לסדנאות לגיל הזהב, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם סטודיו בעלי המלאכה שבתל אביב בטלפון 03-5370773.


74 צפיות0 תגובות
bottom of page