top of page
חיפוש

ציוד דפוס רשת להדפסה מהבית


אוהבים את טכניקת דפוס רשת? מעוניינים להדפיס מהבית? הדבר בהחלט אפשרי על ידי קניית חומרים וציוד הדפסה בסיסיים. סטודיו בעלי המלאכה מציע לכם הצעה ייחודית עם מבחר איכותי של ציוד דפוס למכירה בטכניקת דפוס רשת ידני מסורתי או צילומי. הציוד בטוח לשימוש בייתי והוא כולל רשת הדפסה, מגב להדפסה, צבעים ועוד.

ערכות ציוד הדפסה

אנו מציעים מספר ערכות של ציוד דפוס לבית, המתאימות לצרכים ורמות שונות של הדפסה:

ערכה בסיסית- ערכה לשטח הדפסה מרבי של שלושים על שלושים ס"מ. הערכה כוללת רשת צילומית מוקרנת עם דימוי לבחירה, מתוחה על מסגרת אלומיניום, במידות של ארבעים על ארבעים ס"מ, מגב להדפסה מאלומיניום ומאתיים חמישים גרם של צבע שחור איכותי על בסיס מים בעל רמה גבוהה של ספיגה, המתאים להדפסת בדים וניירות.

ערכה שולחנית- עם שטח הדפסה מרבי של שלושים על שלושים ס"מ. הערכה כוללת רשת צילומית מתוחה על מסגרת אלומיניום במידות של ארבעים על ארבעים ס"מ, עם דימוי מוקרן לבחירה, שני צירי מתכת לחיבור הרשת לשולחן, מגב מאלומיניום, מיכל של ספרי דבק, חומר לניקוי הצבע, וכן מאתיים חמישים גרם של צבע שחור ושל צבע איכות נוסף לבחירה. הצבעים הם על בסיס מים, עם כושר ספיגה גבוהה, ומתאימים להדפסה על גבי ניירות ובדים.

ערכה שולחנית דה לוקס- עם שטח הדפסה מרבי של שלושים על ארבעים ס"מ. הערכה כוללת רשת צילומית עם דימוי מוקרן לבחירה, מתוחה על מסגרת אלומיניום במידות של חמישים על שישים ס"מ, מגב מאלומיניום, שני צירי מתכת לחיבור הרשת לשולחן, חומר לניקוי צבע וספרי דבק, וכן מאתיים חמישים גרם של צבע שחור ושל צבע איכותי נוסף לבחירה. הצבעים על בסיס מים, עם כושר ספיגה גבוה, מתאימים להדפסה על גבי מוצרי נייר וטקסטיל.

ציוד ושירותים נוספים- תוכלו להזמין מאתנו עוד חומרים וצבעים לרבות צבעים מיוחדים וכן דבקים, גליטר ועוד. זאת לצד שירותי מחיקה וניקוי של רשתות מוקרנות, הכנה והקרנה נוספת על גבי רשתות והדפסה של שקפים.

ללמוד להדפיס ברשת

במיוחד עבור מי שרוצה להדפיס מהבית פתחנו סדנת דפוס קצרה בת שלוש שעות, המותאמת לציוד דפוס בייתי שאנו מוכרים. בסדנא תתוודעו למרכיבי ערכות הדפוס על הציוד, הצבעים והחומרים השונים שהן מכילות ותלמדו להשתמש בהן עם שיטות עבודה בסיסיות, כללי תחזוקה ועוד מגוון עצות וטיפים מועילים. בנוסף, בסטודיו מתקיימים עוד מגוון קורסים וסדנאות ברמות ונושאים שונים לרבות הדפסה על טקסטיל, דפוס רשת קרמי, דפוס רשת על נייר ועוד.

ציוד דפוס למכירה

לקניית ציוד לבית לדפוס צרו קשר עם סטודיו בעלי המלאכה בטלפון 03-5370773.


1,666 צפיות0 תגובות
bottom of page