top of page
חיפוש

סדנאות יצירה למבוגרים בתל אביב


מחפשים סדנאות יצירה למבוגרים בתל אביב? בסטודיו בעלי המלאכה תהנו ממגוון סדנאות יצירה ייחודיות המתאימות ליחידים, קבוצות ולכל המשפחה. סטודיו בעלי המלאכה הינו סטודיו מוביל בישראל להדפסות רשת וניתן לקחת קורסים מקצועיים וסדנאות בתחום ובתחומים משיקים, ליהנות משלל אפשרויות לימוד בתחום הדפסי הרשת ועוד.

סדנאות יצירה למבוגרים תל אביב והסביבה

הירשמו עכשיו לאחת הסדנאות החד יומיות השונות בסטודיו, ביניהן: סדנת חותמות טקסטיל, סדנת חותמות לינולאום, סדנת צביעת בדים בטכניקת שיבורי, סדנת ציאנוטייפ דפוס שמש, סדנת דפוס רשת – חופשת לילדה, מרתון דפוס רשת יומי ועוד.

מחפשים סדנאות מגניבות למבוגרים בתל אביב? גלשו באתר ומצאו את סדנת היצירה שמתאימה לכם. אין צורך בניסיון וידע מוקדם.

אחת הסדנאות הפופולריות בסטודיו היא סדנת דפוס רשת להורים צעירים ולאלו שבדרך!

במהלך הסדנא נדפיס בטכניקת דפוס הרשת דפס מתנה לתינוק החדש במשפחה! ההדפס מבוצע על גביי מוצרי טקסטיל, בגדים וחולצות, חיתולי טטרה, סינרים או כל פריט נייר או בד או אחר שיכניס פן אומנותי וטרנדי למלתחה החדשה של הקטנטן.

בסדנא נעשה שימוש בשלל רשתות עם עולם דמויים עשיר וצבעוני שעוצב ואויר במיוחד עבור הסדנא.

ניתן להזמין מראש רשת עם תמונה / דימוי אישי לבחירה שיחכה לכם בסטודיו ביום הסדנא.

סדנאות מגניבות בתל אביב – סטודיו בית המלאכה

סדנא ייחודית נוספת שאנו מציעים לקהל הרחב היא סדנת ציאנוטייפ - דפוס שמש:​

ציאנוטייפ היא טכניקת דפוס צילומית אשר עושה שימוש באור השמש כדי לפתח דימוי. טכניקה מהירה וידידותית למשתמש ולסביבה עם תוצאות מפתיעות.

ניתן ליישם את הטכניקה על משטחים שונים כמו נייר, עץ, טקסטיל ועוד. את הידע המועבר בסדנא ניתן ליישם בקלות גם בבית או בסטודיו האישי ואין צורך בציוד או במכשור מיוחדים.

​פרטים על הסדנא:

- עד 10 משתתפים בקבוצה

- ניתן לרכוש כשובר מתנה

- ניתן לרכוש את ערכת הכימיקלים בסטודיו

לסדנה זו ולסדנאות יצירה ייחודיות אחרות בתל אביב השאירו פרטים כאן או התקשרו ל- 03-5370773 עכשיו ונחזור אליכם עם כל הפרטים.


309 צפיות0 תגובות
bottom of page