top of page
חיפוש

סדנאות משפחתיות


מחפשים פעילות יצירתית לכל המשפחה, סדנאות משפחתיות וכו'? סטודיו בעלי המלאכה מציע לכם להירשם לסדנת דפוס רשת מקורית ומהנה להורה וילד, במפגש פורה ויצירתי בן שעתיים, סדנא חד יומית במהלכה ההורים עובדים יחד עם הילדים ביצירת דפוס משי ידני על מוצרי בד ונייר: הדפסת חולצות, תיקים, עבודות מיחזור של פרטי לבוש ישנים ועוד!

הסדנא מאפשרת לכם ליהנות מזמן איכות יצירתי עם הילד ומקנה לכם חוויה לימודית בעלת ערך מוסף ותוצר מוגמר נפלא, אותו אתם לוקחים הביתה ונהנים מהפריטים החדשים שהדפסתם בעצמכם בנוסף לחוויה המהנה והבלתי נשכחת.

מעוניינים בפרטים נוספים על סדנאות להורים למתבגרים? סדנת דפוס הרשת בסטודיו בעלי המלאכה מתאימה מאוד לילדים בגילאים 5-11 ומתבצעת בהנחייתו המלאה של צוות הסדנא המיומן והמנוסה.

לפרטים נוספים על הסדנה הקרובה השאירו שם וטלפון >>

ניתן לתאם סדנא אישית או קבוצתית בשעות הבוקר או הערב

- עד 10 משתתפים בקבוצה

- ניתן לרכוש כשובר מתנה

- ניתן לרכוש את כל החומרים והכלים בסטודיו

סדנאות להורים ומתבגרים – סדנאות יצירה בסטודיו בעלי המלאכה

בנוסף לסדנת הדפסת רשת אפשר להירשם בקבוצות לסדנאות נוספות כמו למשל לסדנת הדפסת מוצרי טקסטיל או נייר ולקיים במקום אירועים מיוחדים, ערבי צוות ועוד.

​כל סדנאות היצירה בסטודיו בעלי המלאכה מונחות על ידי צוות הסטודיו החביב ומיועדות לקהל חסר ניסיון, חובב יצירה, אומנות שלא פוחד 'להתלכלך' עם צבע על הידיים!

נשמח להמליץ לכם על סדנא מתאימה למשפחתכם ולהתאים לכם סדנת הדפסה אישית לקבוצה כולל רעיון מקורי לסדנא.

במקום יש אפשרות לאירוח וקייטרינג וכן ניתן לעשות שימוש בחצר הסטודיו המהממת שלנו!

מצפים לראותכם! בדקו תאריכים פנויים באתר והירשמו עכשיו או השאירו שם וטלפון לחזרה ונשמח לחזור אליכם עם עוד פרטים.

רוצים להירשם ליום סדנאות גיבוש משפחתי יצירתי ומהנה? סטודיו בעלי המלאכה מציע לכם מגוון סדנאות וקורסים לאומנים, בעלי מקצוע ואנשים ללא רקע או ניסיון, משפחות ויחידים המעוניינים לקבל הצצה לעולם הדפוס הרשתי, להתנסות בסדנא מעשית ולצאת עם חוויה ותוצר מוגמר פרי ידיכם וילדכם בסדנא מגבשת ואיכותי המשלבת יצירה, עבודה ודמיון.

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים כאן ונשמח לחזור אליכם עם הצעה מעניינת, תאריכים, מחירים וכדומה.


460 צפיות0 תגובות
bottom of page