top of page
חיפוש

סדנאות יצירה לנשים

עודכן: 16 בינו׳ 2022


מחפשת סדנת יצירה לנשים בתחום מרתק ויצירתי?

סטודיו בעלי המלאכה מקיים מחזורים של סדנאות יצירה לנשים ומציע מגוון רחב של קורסים מקצועיים וייחודים שבמרכזם טכניקת דפוס הרשת הידועה, אשר במהלכם תקבלי כלים והכשרה ליצירה בשלל תחומי אמנות ויצירה על מגוון חומרים בשיטת יצירה זו.

קורס דפוס רשת למתחילים וקורסים נוספים

דפוס רשת היא טכניקה בת כ-2000 שנה שהצליחה להשתמר ולהשתכלל עם השנים עד לעידן המודרני, נמצאת בשימוש הן של תעשיות מסחריות והן בקרב אנשי אמנות, שימשה אומנים מפורסמים כמו אנדי וורהול ואחרים וממשיכה להיות אחת משיטות האמנות הנפוצות והאהובות בעולם.

למי מתאימה סדנת דפוס רשת? לכל אחת! זה הדבר היפה בטכניקה זו, שהיא מתאימה למגוון רחב של אנשים יוצרים. קורס דפוס רשת הוא קורס פרקטי הפותח צוהר לעולם הזה ומאפשר לך להתמקצע ולעבור חוויה מעשית בבית המלאכה המוביל בארץ בתחום.

הסדנה כוללת מבוא והיכרות עם עולם הדפוס הידני בכלל ודפוס הרשת בפרט, מתעסק בדפוס עם שבלונות וסטנסילים בחיתוך ידני, אפקטים בהדפסה, פוטוגרמות ברשת צילומית, כולל התנסות בתהליך הכנת רשת אמולסיה, שיטות הדפסה במספר שכבות צבע, הדפסות חוזרות, הדפסים מורכבים ב-4 שכבות צבע, פירוק צילומי CMYK, פרויקט מסכם ועוד, כולל סדנת כלים לפוטושופ!

הסדנא מועברת בבית המלאכה של הסטודיו ומיועדת ליוצרות מתחילות ומנוסות כאחת, המעוניינות להעשיר את ארגז הכלים שלהן בטכניקה זו ואחרות.

קבוצות הלימוד קטנות ואינטימיות בסטודיו עם ההנחיה אישית ואין צורך בניסיון או רקע מקצועי.

מחפשת סדנאות מעניינות לנשים? לרשותך מגוון אפשרויות בבית המלאכה כולל סדנת הדפסי רשת למתחילות, סדנא המאפשרת לך להיכנס לתחום ובמידה ותהיי מעוניינת המשיך להתמקצע וללמוד יש לנו קורסי המשך מורכבים יותר.

נשמח לבדוק את התאמת לאחת הסדנאות קרובות, השאירי פרטים או צרי קשר לקבלת מידע נוסף, מחירים וכדומה.

גלשי עוד באתר לקבלת מידע מפורט על סילבוסים של הקורסים השונים כמו גם מידע רב על בית המלאכה, הסטודיו, החנות וצוות המקום.

סטודיו בעלי המלאכה מציע חלל עבודה למעצבים ויוצרים לעבודה עצמאית בסדנת ההדפס

אנו מעמידים לרשות היוצרים והיוצרות המגיעים למקום סדנת דפוס רשת הגדולה והמקצועית בארץ ובה כל הציוד הדרוש להדפסות משי על נייר, טקסטיל, עץ ומוצרים נוספים.

עוד במקום: שולחנות עבודה אישיים ומרווחים, קרוסלה להדפסת רשת על חולצות (עד ארבעה צבעים), שולחנות הדפסה על בדים ונייר, חדר שטיפה והקרנה וכן כל חומרי ההדפסה הדרושים.

בנוסף העבודה בסטודיו מאפשרת מפגש בין יוצרים ומעצבים, שיתופי פעולה יצירתיים ועסקיים כאחד ועוד. צוות הסדנא מלווה היוצרים בכל התהליך.

​לפרטים נוספים צרו קשר כאן או התקשרו ל- 03-5370773 >>


1,629 צפיות0 תגובות
bottom of page