top of page
חיפוש

איך לבנות תיק עבודות

איך מכינים תיק עבודות מרשים ומקצועי?

מי שנמשך לתחומי האומנות והעיצוב על שלל הקטגוריות שלהם יודע שאין זה פשוט כלל וכלל להפוך להיות סטודנט מן המניין במסלולים השונים ללימודים גבוהים בתחומים אלה. מדובר במסלולי לימוד לא פשוטים שדורשים הרבה מאד השקעה מצד הסטודנטים ולכן רק מי שיכול להבטיח שיעמוד בדרישות הגבוהות יהיה זה שיתקבל. מה קורה לפני הקבלה? על המועמד לעבור כמה שלבים – ראיון אישי, הצגת תיק עבודות ובמקרים מסוימים – גם לעבור מבחן קבלה. נשאלת השאלה – איך לבנות תיק עבודות שאפשר יהיה להבין ממנו שמי שיצר אותו יהיה סטודנט רציני, שנמשך מאד לתחומי האומנות והעיצוב השונים, תיק עבודות שבזכותו ירגיש המועמד שיש לו יתרון גדול לקראת הקבלה למסלול הלימודים המועדף עליו.

מהו תיק עבודות ומה החשיבות שלו?

על מנת שהמרצים ומקבלי ההחלטות בפקולטות השונות לעיצוב ואומנות יוכלו להבין מי המועמד שמתעניין בלימודים – הם צריכים לדעת מה רמת הכישרון, הידע והעבודות המעשיות שלו. על מנת להעריך את כל אלה – עליו להציג תיק עבודות שמכיל יצירות שונות שהוא הכין בעצמו, אם במיוחד לשם הכנסתן לתיק העבודות ואם כחלק מהתחביב שלו לאורך השנים. גם הדרישות של תיק העבודות עצמו גבוהות מאד ולא פשוט להכין אותו לבד. ברוב המקרים, התשובה לשאלה איך מכינים תיק עבודות היא – בעזרת אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את הדרישות וליווי שלהם בסטודיו ששם אפשר לבצע מגוון רחב של עבודות בטכניקות שונות. בדרך זו אפשר יהיה להתרשם שהמועמד אכן שולט במגוון רחב של חומרים, שיטות עבודה, טכניקות שונות וגם התמודדות עם אתגרים מעט מורכבים יותר מהרגיל.

בנייה נכונה של תיק עבודות

מה שבאמת חשוב בתיק העבודות הוא גיוון בין סוגים שונים של משימות, אומנויות ועבודות, המועמד צריך להפגין ידע רחב בשימוש בחומרים מגוונים ולא פחות חשוב – עליו להציג משימות מאתגרות ומיוחדות שלא כל אחד יכול היה לעמוד בהן. מכיוון שברוב המקרים תיק העבודות ייבחן שלא בנוכחותו של המועמד ללימודים – הרי שיש הרבה מקום לאמירה מרחוק ויהיה לו הרבה מה להוכיח. לאחר שתיק העבודות שכנע את הגורמים הרלוונטיים שמי שהכין אותו הוא אדם רציני ומקצועי – ייתכן שהשלב הבא יהיה הזמנה לראיון קבלה, בו אפשר יהיה לדון בתיק העבודות ולשאול את המועמד שאלות אודות העבודות עצמן.


אם דרוש לך תיק עבודות מתקדם, מקצועי ומיוחד – נשמח להזמין אותך אלינו לסטודיו בעלי מלאכה בתל אביב. אצלנו תוכל להתנסות במגוון רחב של עבודות, שיטות, טכניקות וחומרים, לבנות תיק עבודות מרשים וייחודי וכל זאת בליווי צמוד של אנשי המקצוע בסטודיו שמכירים את הדרישות ונכונים לסייע לכל מועמד. אנו מזמינים אותך ליצור קשר טלפוני כבר עכשיו במספר - 03-5370773 או לחצו כאן ולמדו עוד אודות הסטודיו הפתוח שלנו.

233 צפיות0 תגובות
bottom of page