top of page
חיפוש

סדנאות משפחתיות


סדנאות משפחתיות

אנחנו סך החוויות שלנו – זו לא רק סיסמה. כשאתם מתלבטים בינכם ובין עצמכם מה אתם עוד יכולים לעשות בכדי להעשיר את חיי המשפחה, בכדי להעשיר את מערכת היחסים שלכם עם ילדיכם, כנראה שפעילות משותפת שמייצרת חוויות חיוביות של גילוי, שמחה, יצירה ורגש היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. סדנאות משפחתיות למשל, יכולות ליצור עבורכם מרחב שבו יכול כל בן משפחה להביע את עצמו בהתאם לגילו וליכולותיו, ובו אתם יכולים כולכם יחד ליצור חיבורים של עזרה הדדית, תמיכה, מגע, למידה משותפת ועוד. העניין הוא, שאתם צריכים מאוד להקפיד על כך שאתם בוחרים סדנא שיש בה משום היצירה, סדנא שיש בה עבודת כפיים, שיש בה אתגר ושבסופה אתם יכולים לקחת איתכם לא רק תובנות, אלא גם ובעיקר הוכחות לחוויות שחוויתם יחד ושישמשו אתכם כמזכרות יקרות ערך.

סדנאות הורים למתבגרים דרך הידיים

סדנאות הדפוס של בעלי המלאכה היא דוגמא נהדרת למה שאנו קוראים סדנאות גיבוש משפחתי, ויכולות להתאים נהדר גם בתור סדנאות הורים למתבגרים. פעמים רבות זקוקים המתבגרים בביתנו לכמה רגעים של אוזן קשבת, של תשומת לב, של אמונה בהם, של הערכה על מעשיהם ויכולותיהם ושל חוויה משותפת עם ההורים שאליהם הם נושאים את עיניהם. בסדנאות הדפוס של בעלי המלאכה, כמובן כחלק משורה של פעילויות שאתם יכולים לעשות עם ילדיכם המתבגרים, תוכלו לבנות בסיס של חיבור רגשי ובינאישי, ולייצר לעצמכם מרחב שבו תוכלו לחזק, לתמוך ולהעניק לילדים שלכם תחושה שאתם מאמינים בהם, סומכים עליהם ובוטחים בהם. אם תשאלו את רוב ההורים למתבגרים, הם כבר יאמרו לכם עד כמה יקר ערך הוא מרחב שכזה.

רגעים של יצירה משותפת

למה דווקא סדנאות שיש בהן יצירה פיזית? מכיוון שבניגוד לסדנאות עיוניות, בסדנאות יצירה אתם עובדים זה עם זה, אתם יוצרים זה עם זה ואתם מתקשרים זה עם זה ולא רק עם המרצה או מנחה הסדנא. סדנא עיונית יכולה ללמד אותנו רבות וגם היא יכולה להיות אפשרות טובה בקטגוריה של סדנאות הורים למתבגרים, אבל אם מה שחשוב לכם הוא חיזוק הקשר שלכם, הרי שאתם רוצים להתמקד יוצר בנישה של סדנאות משפחתיות או סדנאות גיבוש משפחתי.

בסדנאות הדפוס של בעלי המלאכה תוכלו לייצר לעצמכם סל של חוויות בלתי נשכחות עם כל בני המשפחה. לפרטים נוספים לחצו כאן

בסטודיו בעלי המלאכה תוכלו למצוא פרטים מלאים על הסדנאות השונות או שתוכלו להזמין לעצמכם סדנא משפחתית כבר היום בטלפון 03-5370773.


2,749 צפיות0 תגובות
bottom of page