top of page
חיפוש

סוגי הדפסה על חולצות

עודכן: 16 באוג׳ 2023

שיטות הדפסה על חולצות – כל מה שרציתם לדעת

ככל שעולם האופנה ממשיך להתפתח, כך נוצרות דרכים שונות להתאמה אישית של בגדים. אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור חולצות ייחודיות היא באמצעות שיטות הדפסה שונות ליצירת עיצובים ולוגואים. מאמר זה יבחן סוגים שונים של שיטות ההדפסה על חולצה ויספק טיפים כיצד לבחור את השיטה המתאימה לצרכים שלכם.

סוגי הדפסה על חולצות – המדריך המלא

כאמור, הדפסת עיצובים על חולצות היא שיטה בה יש שפע של אפשרויות לבחירה. כל סוג של שיטת הדפסה מציע את היתרונות הייחודיים לו, והתוצר הסופי תלוי במראה, בתחושה ובתקציב הרצויים. הנה מספר סוגי הדפסות פופולריים:

  • הדפסת רשת – מדובר באחת משיטות ההדפסה הוותיקות והמסורתיות ביותר המשמשות לחולצות. התהליך כולל יצירת סטנסיל או רשת ולאחר מכן מריחת צבע דרך השבלונה ליצירת העיצוב. שיטה זו אידיאלית להדפסת עיצובים עם פחות צבעים והיא מושלמת לכמויות גדולות של חולצות, כמו מדי צוות או חולצות עבודה. יש לומר כי הדפסת מסך מייצרת צבעים בהירים ויכולה להחזיק מעמד לאורך זמן.

  • הדפסה דיגיטלית על בגד – הדפסת DTG היא שיטת הדפסה מודרנית יותר הכוללת שימוש במדפסת מיוחדת להדפסה ישירות על החולצה. שיטה זו אידיאלית להדפסת עיצובים עם הרבה צבעים או פרטים מורכבים, כגון תצלומים או גרפיקה מורכבת. הדפסת DTG מצוינת עבור כמויות קטנות של חולצות כי אין עלויות התקנה, וניתן להדפיס עיצובים חד פעמיים. תהליך ההדפסה מייצר תחושה רכה על החולצה וההדפסה מחזיקה מעמד לאורך זמן.

  • הדפסת סובלימציה על בד – הדפסת סובלימציה צבע כוללת הדפסת העיצוב על גבי נייר טרנספר ולאחר מכן העברת העיצוב על גבי החולצה באמצעות חום ולחץ. שיטה זו אידיאלית להדפסת עיצובים עם פרטים מורכבים או הדפסים בצבע מלא. הדפסת סובלימציה צבע עובדת בצורה הטובה ביותר על בדים מבוססי פוליאסטר ומפיקה צבעים מרהיבים ועמידים לאורך זמן. שיטת הדפסה זו מושלמת להדפסת חולצות ספורט או חולצות בהתאמה אישית עם עיצובים שונים.

  • הדפסת העברת חום – הדפסת זו כוללת הדפסת העיצוב על גבי נייר טרנספר באמצעות דיו מיוחד ולאחר מכן העברת העיצוב על גבי החולצה באמצעות חום ולחץ. שיטה זו אידיאלית להדפסת כמויות קטנות של חולצות או עיצובים עם צבעים רבים. הדפסת העברת חום היא אופציה מצוינת ליצירת חולצות בהתאמה אישית, שכן היא חסכונית ומספקת הדפסים איכותיים שנשארים לאורך זמן.

דפוס רשת ידני – הדפסה איכותית ומדויקת

הדפסת רשת ידנית על חולצות היא טכניקה פופולרית המשמשת יצרני ומעצבי בגדים רבים ליצירת עיצובים ייחודיים ומעניינים. מדובר בבחירה אידיאלית למי שרוצה הדפס ייחודי. לשיטה זו מספר יתרונות מרכזיים:

  • מגוון – אחד היתרונות העיקריים של הדפסת רשת ידנית על חולצות הוא הרב גוניות שלה. שיטה זו מאפשרת ליצור מגוון רחב של עיצובים, מהדפסים נועזים וגרפיים ועד עיצובים עדינים ומורכבים יותר. זאת ועוד, ניתן להשתמש בדפוסי רשת על מגוון בדים בעלי לפחות 70% סיב טבעי כמו כותנה, פשתן, משי, לבד ויוטה.

  • התאמה אישית – דפוס רשת ידני מציע רמת התאמה אישית שלא ניתן להשיג בשיטות הדפסה אחרות. מכיוון שהשבלונה נוצרת בעבודת יד, היא מאפשרת ליצור עיצובים מדויקים ומפורטים יותר. לכן, אתם יכולים ליצור חולצה שהיא מיוחדת במינה שמשקפת את הסגנון והטעם האישי שלכם.

  • עמידות – החומר בו משתמשים בדפוס רשת ידני הוא איכותי ועמיד בפני תנאים שונים. כלומר, ההדפס יישאר מושלם, ללא דהייה של הצבע או סדקים, גם לאחר כביסות רבות. לכן, מדובר בהשקעה טובה, מאחר והחולצה שלכם תיראה נהדר במשך שנים רבות.

  • טקסטורה – אחד המאפיינים הייחודיים של הדפסת רשת ידנית על חולצות הוא המרקם שהיא מוסיפה לעיצוב. בניגוד לשיטות הדפסה אחרות, כמו הדפסה דיגיטלית או הדפסת העברת חום, הדפסת רשת ידנית יוצרת מרקם מוגבה על החולצה, אשר מוסיף רמת עומק לעיצוב שלא ניתן להשיג בשיטות אחרות.

הדפסה איכותית – רק בבעלי המלאכה

אתם בעלי עסק שרוצים להדפיס חולצות אחידות לעובדים? מעוניינים להדפיס על חולצה באופן פרטי? – הגעתם למקום הנכון. בעלי המלאכה הוא בית מלאכה לדפוס רשת ידני ומרכז ללימודי טכניקות דפוס מסורתיות. השאיפה שלנו היא לשמר ולפתח את הטכניקות של הדפוס הידני. יש לציין כי אצלנו בסטודיו מדפיסים בצורה ידנית בלבד. לכן, אנו יכולים לייצר חולצות בכמויות קטנות ולשלוט בכל תהליך הייצור. זאת ועוד, אנו משתמשים בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר – זאת בכדי לספק לקהל לקוחותינו חולצות שיחזיקו מעמד שנים רבות. אצלנו תוכלו להדפיס בכל גוון צבע על בדים שונים. בנוסף להדפסה על חולצות, אנו מציעים הדפסה על מוצרים שונים, מגוון רחב של קורסים וסדנאות, השתלמויות, סיורים והרצאות הפתוחים לכל מי שחפץ בידע.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 03-5370773. לפרטים נוספים לחצו כאן.


578 צפיות0 תגובות
bottom of page