top of page
חיפוש

קורס הכנה ללימוד עיצוב

היכן כדאי למצוא קורס הכנה ללימוד עיצוב

לימודי עיצוב או אומנות בישראל נחשבים למסלולים תובעניים ומאתגרים מאד. יש הכרח להציג רמה גבוהה של כשרון בשילוב עם תיק עבודות לא פחות ממושלם על מנת להימנות בין הסטודנטים בפקולטות השונות לאומנות ועיצוב ולכן אין זה מספיק רק להירשם ללימודים ולהמתין לתחילת השנה. מעבר לכך דרושה גם משיכה עזה לתחום זה ובעצם למועמד ללימודים אלה יש הרבה מה להראות ולהוכיח, עוד בטרם יתחילו הלימודים הלכה למעשה. במקרים רבים – נדרשים המועמדים הנרשמים להציג תיקי עבודות עשירים וייחודיים שבזכותם קל יותר להבין מי האדם שמעוניין בלימודים ולהעריך את סבירות ההצלחה שלו במסלול המבוקש על ידו.

איך מתכוננים ללימודי עיצוב ואומנות?

כאמור – הדרך הטובה ביותר להתכונן היא באמצעות בנייה של תיק עבודות יפה, מגוון, בעל נגיעה אישית ואמירה עיצובית שלכל מועמד יש משלו. לשם כך כדאי לבצע כמה שיותר עבודות בתחום או נושא מסוימים או דווקא להחליט על יריעה רחבה ככל האפשר של עבודות מסוגים שונים או טכניקות שונות. אפשר למצוא קורס הכנה ללימוד עיצוב שמתקיים בסטודיו מסודר ויש לו תוכנית מובנית ואפשר פשוט להגיע לעבודה עצמאית בסטודיו על מנת לבצע את העבודות הדרושות ולהוסיף אותן לתיק העבודות שיוצג לקראת הלימודים. עבודה עצמית זו יכולה גם לשמש בתור עבודת הכנה למבחני כניסה, הכנה שבזכותה המועמד יגיע הרבה יותר מוכן ובטוח למבחנים שבהם יש לו הרבה מאד מה להוכיח.

הכנה מבעוד מועד שמגדילה את סיכויי הקבלה

כשמוצאים את המקום המתאים ביותר בשביל הכנה למבחני קבלה לבתי הספר לעיצוב או אומנות – חשוב מאד שלא להתעכב ופשוט להתחיל במלאכה. סביר להניח שההכנה תכלול עבודה קבוצתית או פרטנית, על פי הדרישות של כל מועמד ומועמד. כשבוחרים סטודיו שכזה – כדאי לשים לב האם אפשר לבצע בו עבודות מגוונות או שמא יש הגבלה לסוג מסוים של אומנות וכך לכוון את העבודה כך שתהיה הכי נכונה, יעילה וכמובן מתאימה למבחן הכניסה או לתיק העבודות שדרוש לסטודנט המיועד. כאשר הוא יחווה עבודות כפיים שהוא פחות מכיר – אין ספק שהוא גם יגיע מוכן יותר למבחני הקבלה, ירגיש בטוח יותר והכי חשוב – ישדר אמינות, רצינות ומשיכה חזקה לתחום שהוא מעוניין ללמוד ברמה גבוהה.


אם גם אתם רואים את עצמכם לומדים לימודים גבוהים של עיצוב ומחפשים מקום להתנסות ולהתכונן בו – הגעתם למקום המתאים ביותר! סטודיו בעלי מלאכה בתל אביב. אצלנו תוכלו להתנסות במגוון עבודות וטכניקות מעולם הדפוס והצבע, לקחת חלק בקבוצות מוסדרות או להגיע לעבודה עצמאית בסטודיו שמאובזר בכל כלי העבודה הנדרשים לכם. ליצירת קשר חייגו עכשיו למספר - 03-5370773 או לחצו כאן ותמצאו את המידע הסטודיו שלנו לעבודה עצמית.

48 צפיות0 תגובות
bottom of page