top of page
חיפוש

הדפסת CMYK

הדפסת CMYK – הדפסה איכותית בטכניקה ייחודית

CMYK הינם ראשי התיבות של ארבעה צבעי יסוד בהם משתמשים לעיתים קרובות בהדפסות תעשייתיות ובמדפסת הביתית – ציאן, מג'נטה, צהוב ושחור. את ארבעת צבעי היסוד הללו מערבבים וניתן לקבל עימם קשת רחבה של גוונים בהתאם לכמויות והיחסים ביניהם, וכן בהתאם לסוג המשטח שעליו מניחים את צבעי הדיו – כגון נייר לבן, בד חולצה או תיק. חדי העין שביניכם בוודאי שמו לב שהאות K באנגלית אינה מתאימה לצבע שחור, ואכן זוהי האות המתארת את המונח KEY כלומר מפתח. על פי רוב בוחרים בצבע השחור כצבע המפתח למרות שניתן לבחור בצבעים אחרים, שכן הדבר תורם להקטנת השימוש בכמויות הצבע ומכאן לשמירה על רזולוציה גבוהה, קבלת גוונים אחידים, דיוק רב ועלויות נמוכות יותר. עוד ראוי לציין כי הדפסת CMYK ניתנת לביצוע בשיטות שונות, כגון שיטת דפוס רשת כפי שאנו מלמדים או בשיטה הדיגיטלית באמצעות מכונות.


ללמוד הדפסת CMYK

אם הנושא מעניין אותך, אנו מזמינים אותך להצטרף אל סדנת הדפסת CMYK בדפוס משי. הסדנא הייחודית שלנו תיקח אותך שלב אחרי שלב ליצירת הדפס צילומי מקצועי תוך שימוש בארבע השכבות של צבעי היסוד. הדפסות אלו מאופיינות במראה צילומי עשיר בצבע ובעלות אופי הדפסי מרתק ואמירה ייחודית, כאשר כל משתתף מכין מהדורה עם כמה עותקים של צילום לבחירתו. בתוך כך תלמדו כיצד להכין את התמונה להדפסה, את עקרונות השיטה הייחודית, כיצד מפרידים בין השכבות ואיך יוצרים את עושר הצבעים של התמונה המתקבלת. כמו כן, תכירו את סוגי הצבעים המיוחדים ותצפו בהקרנת רשת ההדפסה הצילומית האישית של המשתתפים. יש לציין שאת הדימוי שתפיקו תוכלו להדפיס גם על חולצה או תיק מכותנה.


תחום הדפסת CMYK מהווה גם חלק מקורס דפוס רשת למתחילים שלנו. הקורס עצמו יכול להתבסס על ארבעה, שמונה או שניים עשר מפגשים לבחירתכם, והוא מקיף מאוד, פרקטי ועשיר בידע עבור יוצרים חסרי ניסיון. כך, בשיעור הרביעי תלמדו אודות הדפס בשתי שכבות לרבות שילוב בין קו, כתם ופירוק של צילומי CMYK, ובשני השיעורים הבאים תלמדו על הדפסים ב- 4 שכבות ופירוק צילומי CMYK. לאחר מכן, בשני השיעורים הבאים לומדים הדפס ב- 5 שכבות, המשלב בין כמה טכניקות הדפסה שכבר נלמדו לכדי הדפס אחד שנעשה במספר טכניקות ומורכב ממספר שכבות.


לפרטים נוספים בנושא ולהצטרפות אל אחד הקורסים שלנו, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בסטודיו בעלי המלאכה בטלפון 03-5370773.




76 צפיות0 תגובות
bottom of page