top of page
חיפוש

סדנאות יצירה לעובדים

סדנאות יצירה לעובדים בסטודיו בעלי המלאכה

סטודיו בעלי המלאכה שבתל אביב מציעה שורה ארוכה של סדנאות יצירה לעובדים, המונחות על ידי צוות הסטודיו ואינן מצריכות שום ידע מוקדם. מתוך מגוון סדנאות היצירה שלנו נשמח להתאים גם עבורכם את הסדנא המתאימה לאופי המשתתפים, לתחומי העניין שלהם ולמטרות שאתם רוצים להשיג, עם מגוון רעיונות מקוריים ויצירתיים. מדובר בסדנאות מרתקות ומלהיבות המתאימות לקבוצות עובדים של עד כ- 15 משתתפים, כאשר המעוניינים בכך יכולים גם לתבל את הסדנא עם אירוח קייטרינג ושימוש בחצר הסטודיו המרהיבה.


לתת לעובדים חוויה יצירתיות ושונה

בשנים האחרונות מושם דגש רב על רווחת העובדים בכלל ועל ההון האנושי בפרט בארגונים, מתוך הבנה שזהו המשאב החשוב ביותר של הארגון. עקב כך, מנהלים, מנהלות רווחה ואנשי משאבי האנוש בחברות מחפשים אחר רעיונות לפעילויות המשלבות בין גיבוש, אתגר, יצירתיות ואווירה שונה. בדיוק לשם כך נועדו סדנאות יצירה לעובדים שאנו מקיימים, שמצד אחד מבוצעות בתל אביב ובלי להרחיק בנסיעה עד לצפון או הדרום, ומצד שני הן מעבירות את העובדים למרחב שונה מאוד מסביבת העבודה הרגילה. זהו מרחב המעודד יצירתיות וחשיבה מקורית, מלמד ומרתק, באווירה חופשית ונעימה, כאשר העובדים נותנים דרור לדמיון ולומדים להשיג שליטה המאפשרת להם לראות ולהראות את התוצרת שלהם. מדובר במספר שעות חווייתיות ובעלות ערך מוסף, התורמות לגיבוש הצוות ולעידוד המקוריות והחשיבה מחוץ לקופסא, והן גם מהנות מאוד ומשאירות זיכרונות שעוד ילוו את העובדים לתקופה ממושכת.


מגוון רחב של סדנאות יצירה לעובדים

קצרה היריעה מלתאר אל כל סדנאות היצירה המגוונות שאנו מציעים לעובדים, חברות, עסקים וארגונים. על כלל הסדנאות תוכלו לקרוא ביתר פירוט באתר שלנו וכמו כן תמיד כדאי לפנת אלינו ולשמוע על הרעיונות שלנו והדרכים להתאים את הסדנא במיוחד לצרכים ולדרישות שלכם.


כעת נביא רק כמה דוגמאות בודדות על קצה המזלג. הראשונה היא סדנת דפוס רשת שנמשכת שעתיים ובמהלכה המשתתפים ייחשפו לעולם המופלא של הדפוס הידני. בין היתר הם יקבלו סקירה היסטורית קצרה על התחום, יראו דוגמאות ויקבלו השראה, וילמדו על הטכניקות השונות כגון תחריט, דפוס בלט וכמובן בדגש על דפוס רשת. אחרי הפתיחה הזו עוברים אל סדנא פעילה הנמשכת כשעה וחצי, ובה המשתתפים יתנסו וידפיסו עם רשתות מגוונות שאנו מחזיקים בסדנא. דוגמא נוספת היא של סדנת דפוס רשת בסיסית הנפרשת על פני 3 שעות, המתמקדת בשיטות עבודה מסורתיות ידניות. במהלכה יכירו המשתתפים שתי שיטות עבודה מרכזיות להדפסה ידנית, את כלי העבודה ואת סוגי הצבעים, וכמובן ימשיכו להדפסה על נייר, עץ, מוצרי טקסטיל וחומרים נוספים.


לפרטים נוספים והתאמת הסדנא

רוצים שנבנה גם עבורכם סדנת יצירה לעובדים? מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הסדנאות שאנו מציעים? החלטתם להירשם? דברו איתנו ונשמח להשיב על כל שאלה בטלפון 03-5370773.

247 צפיות0 תגובות
bottom of page