top of page
חיפוש

סדנאות כיף לעובדים

רעיונות מקוריים עבור סדנאות כיף לעובדים

בשנים האחרונות גובר מאוד הביקוש והחיפוש אחר רעיונות מקוריים ויצירתיים לימי גיבוש ופעילות לעובדים. מדובר בפעילויות שמכוונות מצד אחד ליציאה מהשגרה המוכרת ומאפשרות מפגש אישי וחברתי נעים, ומצד שני יש להן מטרות כמו חיזוק היצירתיות והחשיבה המקורית, לימוד ומתן ערך מוסף לעובדים, הרגשה שמשקיעים בהם וכדומה. אם גם אתם רוצים לתת לעובדי החברה או הארגון חוויה מקורית, מלמדת, מעניינת ובעלת ערך מוסף, כדאי תשמעו על הסדנאות שמוצעות בסטודיו בעלי המלאכה.


מה שנכון לעובדים שלכם

השוק המקומי מציע היום ערב רב של אפשרויות עבור ימי כיף לעובדים, ועם יד על הלב בטח תסכימו שהן מתחילות להיראות אותו הדבר. מסיבה זו מחפשים כיום מנהלות רווחה ומנהלי משאבי אנוש סדנאות כיף לעובדים שיוצאות מהשטאנץ הרגיל, ומעניקות באמת ערך מוסף, חוויות מרשימות וזיכרונות שנשארים לתקופה ארוכה. וזה בדיוק מה שאנו מציעים: סדנאות חוויתיות לעובדים המפגישות אותם עם העולם המופלא של דפוס הרשת, חותמות, צביעת בדים ועוד. מדובר בטכניקות ידניות המפעילות את המשתתפים, מעודדות את היצירתיות שלהן ומסתכמות גם בתוצרים שניתן להתגאות בהם. את הסדנאות מעבירים המנחים המנוסים שלנו והן מתאימות לכל אופי של קבוצה, כל עוד העובדים מוכנים להיחשף ליצירה, אומנות וצבע על הידיים.


דרך אגב, יתרון משמעותי שלנו הוא שאנו מציעים סדנאות לעובדים במרכז, כך שלא צריך לעלות מוקדם בבוקר על האוטובוס ולהרחיק עד הצפון והדרום, וניתן כמובן לשלב את הסדנאות עם פעילויות נוספות באזור המרכז לפי התוכניות שלכם. אנו גם נעזור לכם כמובן בהתאמה מלאה למאפייני הקבוצה, ללוחות הזמנים ולמטרות שתרצו להשיג, ואם תרצו תוכלו להזמין אלינו שירותי קייטרינג ולהתארח בחצר הסטודיו היפהפייה.


אז אילו סדנאות אנו מציעים?

אנו מציעים שורה ארוכה של סדנאות כיף לעובדים, עליהן תוכלו לקרוא באתר. כך לדוגמא, תוכלו לרשום את העובדים לסדנת מרתון דפוס רשת הנמשכת 5 שעות, ולמעשה עוברת על כל התהליך המתחיל במריחת והכנת הרשת, ומגיעה עד להדפסה עצמה.


לאורך הסדנא לומדים בהדרגה כיצד מדפיסים דימויים פרי הדמיון, וגם לומדים על ההיסטוריה של דפוס הרשת, מסתכלים על דוגמאות לטכניות ידניות שונות, מקבלים השראה ומתנסים במריחה של הרשת באמולסיה רגישה לאור, ובחשיפה לאור. כמו כן, לומדים בסדנא זו על סוגי הצבעים השונים ומדפיסים מהדורה קטנה של הדימוי שהביא כל משתתף על מוצרי עץ, נייר ובד. דוגמא נוספת היא סדנת צביעת בדים – שיבורי, בה לומדים על שיטות לצביעת בדים ומתנסים בטכניקות שונות על משי וכותנה. שיבורי הוא מושג יפני המתייחס לשיטות שונות לצביעת בדים דרך תפירה, קשירה, פיתול, קיפול, דחיסה וכיווץ של הבדים בטרם טבילתם בצבע. כך מעצבים צורות שונות והדפסים מגוונים.


אלו היו רק שתי דוגמאות מיני רבות אחרות עבור סדנאות חוויתיות לעובדים שמציע הסטודיו שלנו.

לפרטים נוספים ולעזרה בהתאמת הסדנא לצרכים והמטרות שלכם, התקשרו כעת לטלפון 03-5370773.

41 צפיות0 תגובות
bottom of page