top of page
חיפוש

סדנאות להורים למתבגרים

אילו יתרונות מציעות סדנאות להורים מתבגרים?

הורים לילדים מתבגרים מחפשים לא אחת דרכים לבלות עם הילדים, ליהנות אתם יחדיו ובעיקר להיות איתם, אחד על אחד, אחת על אחת. לא פשוט לעשות זאת, ובייחוד בגילאי הטיפש עשרה, אז המתבגרים עסוקים מאד בעצמם והדבר האחרון שבו הם מעוניינים הוא לבלות עם ההורים. יחד עם זאת, אם מוצאים סדנה מתאימה, סדנה חווייתית ומיוחדת במינה, אפשר להצליח במשימה ולרתום את הילד המתבגר או את הילדה המתבגרת לפעילות משותפת עם ההורה או עם שניהם יחד. סדנאות להורים למתבגרים מציעות לא מעט יתרונות וזו גם הסיבה מדוע הן הפכו לפופולאריות כל כך במרוצת השנים. אם אתם מתלבטים האם ועד כמה סדנה כזו מתאימה לכם ולמתבגרים שלכם, הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכם לשקול זאת:


זמן איכות עם ההורים

הורים למתבגרים מתקשים למצוא זמן איכות משותף עם הילדים, ובעיקר בחיי היום יום העמוסים והמאתגרים כל כך. הדבר בולט עוד יותר כאשר מדובר במתבגרים, שגם כך נמצאים שעות מעטות בבית או שמעדיפים לבלות את הזמן הפנוי שלהם סגורים בחדרם. באמצעות סדנאות שמיועדות להורים ולמתבגרים אפשר לבלות זמן איכות משותף, זמן שהוא נעים וחווייתי מאד.


הזמנות לפתח יצירתיות ולהיחשף לתחומים חדשים

הפעילות המוצעת בסדנאות רבות מאפשרת לכל המשתתפים, הן להורים והן למתבגרים, לפתח את היצירתיות שלהם ולהיחשף לתחומים חדשים. פיתוח היצירתיות יכול לעזור בחיים והיצירתיות עצמה היא כלי חשוב, שהכרחי להצלחה שלנו, הן בלימודים, הן בעבודה והן ביחסים הבינאישיים. סדנאות שכלו מספקות כלים חשובים שיכולים לעזור לא מעט וגם עוזרות לפתח מיומנויות שונות. מיומנויות של תקשורת למשל (שחשובה מאד בתוך המשפחה), מיומנויות של עבודת צוות ועוד.


לנקות את הראש ולצבור אנרגיות חדשות

החיים העמוסים שלנו, לרבות חייהם של המתבגרים, הם מאתגרים לא מעט. הבית לעיתים הוא מרחב שעמוס מאד רגשית, מרחב שלא פשוט להתנהל בו. ההשתתפות בסדנאות כאלו מאפשרות לכל הצדדים לנקות את הראש מהיום יום (מהעבודה, מהלימודים ומכל הטרדות האחרות שלנו) וגם לצבור אנרגיות חדשות שיכולות לעזור לנו בהמשך. הפעילות עצמה, במסגרת הסדנה, היא חווייתית ומהנה מאד, היא לא תחרותית, אין צורך לעמוד בדרישות מסוימות וכל מה שצריך הוא לזרום ובעיקר – לפתוח את הראש ולהתמסר אל הרגע.


לעבוד במקום ניטרלי

סדנאות הן מקום ניטרלי. מקום חיצוני שלא קשור לבית, לא קשור לבית הספר וגם לא למקום העבודה. המנחים שבהן הם אנשים אובייקטיבים לגמרי שמטרתם היא להעביר לכם את הסדנה בכיף ולחשוף אתכם אל התחום המדובר. הדבר "מוריד" לא מעט לחצים ומאפשר לכם וגם למתבגרים להיסחף באמת ולתת מעצמכם וגם מעצמם את כל מה שצריך בשביל ההנאה.


מעוניינים לצאת עם המתבגרים שלכם לסדנה מיוחדת? מחפשים פעילות שתתרום לביחד שלכם ותאפשר לכם לבלות זמן איכות משותף? אם כן, סטודיו בעלי המלאכה הוא הכתובת הנכונה. הסטודיו, שמתמחה בדפוס רשת ידני, מציע לכם סדנאות בתחום זה, המותאמות לקהלים שונים, לרבות הורים עם ילדים מתבגרים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 03-5370773

245 צפיות0 תגובות
bottom of page