top of page
חיפוש

סדנאות לעובדים במרכז

על חשיבותן של סדנאות לעובדים

מעסיקים רבים מודעים למידת חשיבותה של שביעות רצונם של העובדים. עובדים מרוצים הם עובדים שעובדים טוב יותר, יעיל יותר וגם מרגישים מחוברים יותר הן למקום העבודה עצמו והן לשאר העובדים שבו. יש לא מעט דרכים להשיג זאת. אחת מהן היא על ידי יצירת מרחב עבודה נוח ונעים, כזה שבו יוכלו העובדים לבצע את עבודתם ללא הפרעה וליהנות מתנאים אופטימליים שיאפשרו זאת. דרך נוספת היא באמצעות סדנאות לעובדים וגם ימי כיף, המאפשרים להם לקחת מעט פסק זמן מהעבודה עצמה וגם משגרת היום יום, להתרחק מהמקום שבו נמצאים שעות רבות בכל יום וליהנות ממשהו שהוא חדש וגם מרגש יותר.


מבחר של אפשרויות

ניתן כיום למצוא מגוון רחב מאד של סדנאות לעובדים במרכז שמציעות בדיוק את אותו פסק זמן שחשוב כל כך, זמן להתרעננות וגם זמן לגיבוש חברתי מוצלח. סדנאות אלו מאפשרות לעובדים להתנסות במיומנויות חדשות שיכולות לעזור להם בתחומים שונים, וגם אם הן אינן קשורות לתחום העיסוק שלהם באופן ישיר, הן בהחלט מביאות אתן ערך מוסף שהוא חשוב לחיים. תודות לסדנאות אלו יכולים העובדים למלא מצברים, להתחדש באנרגיות שהכרחיות להם וגם להכיר את חבריהם לעבודה כאשר הם נמצאים במסגרת שונה, מחוץ לבנייני החברה, המפעל או הארגון שבו הם עובדים.


למצוא מה שנכון ומתאים

התאמה נכונה של סדנה כזו מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים עיקריים. ראשית, יש לקחת בחשבון את קהל היעד, כלומר את העובדים. באיזה טווח גילאים נמצאים העובדים (צעירים או מבוגרים), מהם תחומי העניין שלהם, האם אלו נשים או אולי אלה גברים (או קבוצה מעורבת) וגם מהו תחום העיסוק שלהם במקום העבודה. מטרת הפנייה לסדנה זו היא נקודה שחשוב גם כן לקחת בחשבון, שכן לכל סדנה מטרות אחרות ובכל אחת ניתן להפיק תועלות שונות. התאמה מדויקת לצרכי העובדים תאפשר לכם וגם לעובדים להפיק את התועלת שבסדנה עצמה ולצאת ממנה עם כל הכלים הנדרשים. מעבר לכך, כדאי מאד לבדוק גם מיהי אותה חברה שמציעה את הסדנה, מהו הניסיון שלה ביצירת ובעריכת סדנאות לעובדים וכל מידע אחר שחשוב וכדאי לדעת לפני שמתאמים וסוגרים סדנה כזו לכלל העובדים.


סדנאות לעובדים הן דרך טובה לחשוף את העובדים עצמם למיומנויות שונות, שחלקן יכולות לבוא ביטוי גם בעבודה עצמה. אין הכוונה בהכרח לאותו תחום, אך מכל סדנה אפשר להפיק לא מעט מעט עם החשיפה לחומרים שונים, לדרכי עבודה שונות וגם לצורך בשיתוף פעולה, עבודת צוות וכמובן לא מעט יצירתיות. סדנאות שמעוררות את היצירתיות הזו, מעוררות גם מחשבה ומשמשות כאמצעי לבטא את האני של כל אחד מסייעות לא מעט לעובדים, הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית. הן מהוות, לעיתים, כלי תרפויטי בעל יתרונות רבים, כלי שהוא הרבה מעבר לסדנה אחת מהנה.


מחפשים סדנה מיוחדת לעובדים שלכם? חשוב לכם שזו תהיה סדנה שתאפשר להם לבטא את היצירתיות שלהם ובמקביל גם ליהנות מפסק זמן של ממש? אם כן, סטודיו בעלי המלאכה הוא הכתובת הנכונה. הסטודיו, שמתמחה בדפוס רשת ידני, מציע לכם סדנאות בתחום זה, המותאמות לקהלים שונים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם, לחצו כאן ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 03-5370773

87 צפיות0 תגובות
bottom of page